ENTRY ABOUT LINKS STUFFS +FOLLOW NEWER OLDER BACK

Salahkan aku ni single?
Hello peeps..Malam-malam ni best kan?Tenang je..Tapi entah jadi hujan sebab tajuk post ni..Memang aku rasa semua orang nak suruh aku couple segala.

Eh,ada orang kirim salam kat kau ah.Mesti dia syok kat kau nih..

Aku dengar ada budak ushar kau,aku rasa dia suka kau lah!

Dia kata kat aku suruh sampaikan kat kau yang dia nak beri surat ni..Aku rasa surat cinta lah!
Banyak lah lagi sebutan yang orang cakap.Memang ah best couple tapi tak semestinya orang yang kita couple tu jodoh kita taw..Aku tak kisah orang tu hangat bercinta pun..Tak payah buat aku jealous.Aku suka sangat.Tapi tu lah bila ada orang ajak aku bercinta,aku terus kat 'Malas aku layan kau nih..Psycho!'..Tulah ayat yang selalu aku sebut sebab aku tak nak bercinta.Tak terfikir aku nak bercinta bagai pun.Tapi aku suka ah orang kata gini "Bercinta selepas nikah"..Hehehe..Kan best gitu..Tak lah mengundang fitnah.Aku pun bukan jenis orang yang mudah digoda oleh insan yang bernama lelaki.Berkawan tu adalah.Lagipun memang salah ke kalau aku ni single??Tak salah kan..So,kenapa suruh aku couple bagai ni...Oh please lah memang TAK AH!!Aku tak nak masuk campur urusan orang lain tapi my bestfriend ni kena dapat kan nasihat aku..Hehehe..Tapi aku bukan doktor cinta..Just mahu kaunseling only..Single is simple and couple is trouble (sori erk bagi yang sedang HANGAT bercinta ni buat muka seposen*)..Ok bye-bye

p/s: Nampak tak perkataan AKU dan KAU???Hehehe



0 comment[s] | Fly!