ENTRY ABOUT LINKS STUFFS +FOLLOW NEWER OLDER BACK

Tomboi ke aku???

Hello peeps..Selamat bekerja sesiapa yang sekarang kerja dan selamat bersekolah bagi yang sedang bersekolah...Saya pun belajar tapi cikgu takde,so lepak kat blog skit...Korang cuba rujuk gambar kat atas tu..Perbezaan dengan tomboy and girlie personalities...Banyak beza kan...Saya nak bincang pasal "Tomboi ke aku?"..Agak awkward jugak nak cakap pasal benda ni..Demi Allah,saya tutup aurat dengan cukup tapi tu lah,perangai nauzubillah mengalahkan lelaki..Ganas gila..Tomboy tak semestinya berpakaian macam tak girlie..Tapi tomboy jugak ada yang perangai...Perangai cam jantan..Saya lah tu..Hehehe..Walaupun ada blog secomel saya...But tengok orang lah...Bukan tengok kaki ok??Cuba berusaha tapi nak buat macam mana..Dulu tak jadi ganas..Siap berAwak-Saya lagi..Mungkin tekanan hidup menjadi kan saya jadi macam ni...Actually saya tak nak pun jadi ganas macam sekarang...Mungkin juga disebabkan dari budak lelaki yang memandang rendah terhadap saya..Ni pun ade lagi yang kutuk,maki saya..Tak nak cakap panjang lebar..Bye-bye...


0 comment[s] | Fly!