ENTRY ABOUT LINKS STUFFS +FOLLOW NEWER OLDER BACK

Kau lelaki dayus!!!
Hello peeps..Camne dengan percutian korang??Best tak??Hahaha..Nak dengar satu cerita tak??Title pun dah tau mesti budak lelaki...Memang dia dayus...Siapa suka budak dayus angkat tangan..Forget about angkat tangan tu..So,why i called he "dayus"??Mesti korang tahu yang jenis dayus ni lelaki yang mengasari wanita kan kan kan??Memang dia suka mengasari wanita..Tapi saya tak akan beritahu nama dia sebab ianya akan mengaibkan diri nya walaupun saya nak umpat pasal dia..Hehehehe...Budak ni suka tendang saya dengan yang lain..Padahal dia startkan perbalahan dahulu,caci orang lah,ganggu orang lah...Sampai runsing di buatnya tapi tu lah,memang nak buat bodoh je dengan dia tu tapi semakin orang buat bodoh, semakin menjadi-jadi...Huih!!!Kalau situasi ni berlaku pada korang,alamak tukar sekolah lah jawabnya..Tapi saya teguh dengan prinsip saya dengan takkan mengalah dengan suatu kegagalan..Insha a Allah..Bye-bye

0 comment[s] | Fly!