ENTRY ABOUT LINKS STUFFS +FOLLOW NEWER OLDER BACK

Kpop Buat Kita Jadi Tak Cerdik!
B-bring the boys out,Girls Generation make you feel the heat..Ehhhh...Ce teka lagu apa tu??Dah tahu,senyap je..Keh keh keh..Hello peeps..Sekian lama tak berblogging disebabkan macam biasa bookworm..Ehem2...Minat kpop tak??Suka??Tak suka??Kalau yang tak suka tu senyap dan baca..Kenapa saya kata kpop buat kita jadi tak cerdik??Haa..Memang saya obses dengan kpop tapi tak lah setiap hari dengar lagu kpop..Ini adalah pengalaman kawan saya ataupun lebih senang BFF saya..

Budak ni dia bijak,kelas berasingan dengan saya.Dia juga saingan saya.Terutama sekali Bahasa Arab.Tetapi,sejak akhir-akhir ni,terlalu obses dengan Kpop,dia menjadi seperti markah Bahasa Arab menurun,Sains,dia dapat A,tetapi bagi peperiksaan yang kedua,dia mendapat B.BFF saya yang KEDUA seorang ni pun cerdik tetapi tidak secerdik yang pertama.Disebabkan keobsesannya terhadap Kpop meluap-luap,BFF PERTAMA saya ni jadi pelupa bagaimana untuk mengeja jawi yang senang teramat pada usia 11 tahun.BFF KEDUA saya serta saya menjadi hairan dengan prestasi dia yang menurun.Saya harap BFF PERTAMA saya ni kurangkan kpop,lebihkan pelajaran.
Cuba korang perhatikan akibat kita obses Kpop..Please dan se"please"nya,saya minta ayat yang saya besarkan tu,korang amalkan setiap masa..Apa yang saya karang di dalam blockquote tu,jadikan teladan..Silap hari bulan,korang yang UPSR,PBS,SPM ni obses dengan Kpop,result nya GAGAL..Please don't blame me..Ianya kesalahan korang yang obses sangat..Sekian terima kasih..Bye-bye

p/s: Hanya teguran..Yang baik kita amalkan,yang buruk kita buang jauh-jauh.. ^_^

2 comment[s] | Fly!