ENTRY ABOUT LINKS STUFFS +FOLLOW NEWER OLDER BACK

Cinta,Cinta,Cinta
Hello peeps..Lama nya tak buat entri...Sibuk dengan kertas periksa yang berserabut kat rumah untuk dibuat ulang kaji rajin nya aku ni!!!*..Ehh...Nak tanya ni,psssstt!!Korang pernah ber"couple" tak?Saja tanya..Kan dah tahu title nya pun CINTA..Me?Jangan harap lah nak ber'couple' kalau semua budak takut nak dekat dengan saya except,kawan perempuan saya..girlfriend lah maksudnya..Bukan makwe ok?Kalau yang tak tahu cinta tu apa,dengar lah penerangan seorang cikgu yang tidak bertauliah ni yerr..

Cinta itu ada suatu perasaan sayang yang pernah dialami oleh seorang wanita dan lelaki..Cinta itu merangkap kepada semua..Cinta kepada negara,kekasih,ibu bapa,keluarga,agama,tuhan dan barangan...Tetapi jika kepada kekasih saya tidak mengesyorkan..Kerana jika bercinta dengan seorang yang bukan muhrim,boleh mendatangkan dosa bagi agama Islam..Tapi takpe kalau memang jodoh mereka..Hihi ^_^
Faham tak..Macam ustazah yang sikit pun tak bertauliah langsung..Maybe bagi yang dah tengok usia saya yang masih muda,mungkin korang tak rasa memang saya tak sepatutnya membincangkan tentang cinta..Memang..Memang saya tak ada hak..Tapi hanya bincang je..Saya tahu pasal cinta and 'couple' tu from my BFF..Memang saya tak kisah sebab bukan saya yang 'couple' tu..Diaorang kan...Lagipun mereka tu dan remaja walaupun mereka masih 11 tahun..Ok lah tak maw lah cakap banyak...Berehat bersama nasi~...Bye-bye!!

p/s: COUPLE IS HARAM

0 comment[s] | Fly!