ENTRY ABOUT LINKS STUFFS +FOLLOW NEWER OLDER BACK

Kisah Aku & Dia ~
Tak sangka cepatnya roda berputar..Saya pun hampir ke alam remaja..Teringat masa kecik-kecik dulu..Dia lah orang yang selalu dekat dengan saya..Tak pernah renggang..Sudah hampir 7 tahun saya berteman kan si dia..Dia,budak comel,baik,bijak,ceria..Masa mula-mula berjumpa,saya berikan dia sebuah senyuman ikhlas,dan dia pun membalas balik senyumanku..Ketika itu dia berumur 5 tahun sebaya dengan saya..Bersekolah di Pasti An-Nur Nabila memang seronok..Berada di sana selama 2 tahun..Sehabis graduate Pasti,kami pergi ke sekolah rendah..Tak tahu dia pun bersekolah di sekolah yang sama..Setengah dari pelajar Pasti ada yang pergi Sekolah Rendah Agama Darul Taqwa dan sebagainya..Tetapi,dia belajar dia kelas yang berlainan ketika 7 tahun..Tetapi beberapa bulan,dia bertukar ke kelas yang sama dengan kelas saya..Seronok betul!!Saya sudah lama bersama-sama dia di kelas yang sama untuk 4 tahun..Tetapi,bagi tahun ni,saya belajar di kelas yang berlainan..Saya ingat dia tinggal JAAAAAUUUUHH dari rumah saya tetapi iainya 50 meter dari rumah saya..Unexpected!!Walaupun kami belajar dalam kelas yang berlainan,saya masih berkawan dengannya..Bagi saya,dia lah kawan sejati saya..Kawan ku Nur Shafieqa Binti Hisham~...

0 comment[s] | Fly!