ENTRY ABOUT LINKS STUFFS +FOLLOW NEWER OLDER BACK

Teacher's Day

Dialog sebentar....

Cikgu: Selamat Sejahtera murid-murid!!
Murid-murid: Selamat Sejahtera cikgu!!
Cikgu: Kamu semua boleh duduk..
Murid-murid: Terima kasih cikgu!!
Cikgu: Ada tak cikgu beri kerja rumah??
Murid-murid: .......Tak ada langsung cikgu padahal memang ada kerja rumah pun*

Hahaha..Camna dengan dialog atas tu??Kelakar tak??Tak kelakar sudah,pergi keluar..Hehe always joking only maa...Hehehe...Tak sangka cepat masa berlalu..Hari Khamis,16 Mei ini kita akan menyambut Hari Guru 2013..Mak saya pun juga seorang cikgu,mak saudara dan ayah saudara saya sebelah ayah saya pun cikgu..So,tak hairanlah kalau mereka dapat juga hadiah hari guru daripada murid di atas jasa-jasa mereka..Saya pun nak beri semua guru yang telah mengajar saya dan juga Guru besar,PK Hem dan yang lain-lain..Kalau nak cari sejarah nya pun,korang cari lah kat google..Ok lah,nak berhenti untuk ulangkaji pelajaran pula..Bye-bye..

Labels: , ,


0 comment[s] | Fly!