ENTRY ABOUT LINKS STUFFS +FOLLOW NEWER OLDER BACK

Hentikan penderitaan ini (Kisah Benar)
Hello peeps..Lama betul tak posting..Lagi pun,budak bookworm macam saya ni takkan lah nak berpisah dengan buku..Dah lah baru lepas exam lagi..Ni pun masih 11 tahun...Dapat 8A 3B 2C..Dah maintain no.1...Rezeki jangan ditolak..

*********************************************************************************
Kalau lah ada orang yang jadi seperti aku mesti tak sanggup nak lalui...Perit yang teramat..Penderitaan yang tidak boleh diberhentikan..Kenapa aku yang terseksa??Apa yang aku buat baik,diperli...Dan sebaliknya,dicemuh??Apa lagi gelaran "ustazah blogger" yang disandang oleh aku dan pelajar lelaki yang telah menggelarkan  aku sebegitu??Jika aku hendak berbaik,mereka mengambil kesempatan atas kelemahan aku...Aku merasa ingin memberhentikan penderitaan ini dengan FULLSTOP...No coma..Oh please lah,tak ada orang lain ke yang hendak dipermainkan selain aku??Tetapi,aku tahun semua ini adalah ujian untuk aku..Allah ingin menguji kesabaran aku..Aku pernah terlalu emo sehingga menyorok kan beg pelajar lelaki kerana mencemuh aku sehingga di menendang betis aku..Betapa perit pun luka yang disimpan,tetapi ia tidak pernah mematahkan hati aku..Dan keesokan harinya,beg aku pulak yang hilang...Aku mencarinya 1 sekolah..Dan apabila aku kembali ke kelas,aku telah menjumpai beg aku di tempat aku sendiri..Aku merasa cukup lah aku ber"emosi" begini..Sudah penat aku hendak melayan karenah pelajar yang tidak matang langsung...Seperti biasa,ALHAMDULILLAH,NANTI ALLAH SWT BALAS SEMUA CEMUHAN YANG KAU HAMBURKN KEPADA AKU..
*********************************************************************************
Wah,kasihan sungguh pelajar ini yang terpaksa menadah telinga mendengar cemuhan dari rakan-rakan sekelasnya..Insaf saya dibuatnya..

p/s: Memang dahsyat betullah budak lelaki itu...Sebab kan beg tak jumpa je,tendang betis budak perempuan tu..ISH3..

0 comment[s] | Fly!