ENTRY ABOUT LINKS STUFFS +FOLLOW NEWER OLDER BACK

Tak nak bercinta!
Assalamualaikum and Hello peeps semua...Saya yakin kat sesetengah pembaca post ni tengah HANGAT bercinta kan??Seronok bercinta..But for me,ianya mimpi ngeri untuk bercinta..Lagipun saya memang fobia dalam mencintai seseorang lelaki yang bukan muhrim saya..Lagiun saya nak cerita kan pengalaman yang saya sedang lalui buat hari ni...

Hari ini,21 Jun 2013..Seorang jejaka sekelas saya ni menghantar mesej saya yang berkata 'Kenapa awak tak reply mesej saya?'..Saya pun membalas mesejnya..Habis satu round bermesej,dia pun menghantar mesej ini pula "Awak percaya tak apa yang ______ cakap dengan awak di pusat sumber tu?"..Saya pun menjawab "Saya pun sedang bercelaru sekarang"...Then dia cakap "Nanti awak baca ye apa yang saya nak taipkan nanti"..Selepas beberapa minit tu,dia pun kata "Saya nak beritahu yang saya cinta kan awak.."..Saya memang sungguh keliru masa dia mesej kan ayat tu...Tapi entah lah...Saya memang ada hantar mesej yang saya tak nak bercinta sebab kami masih lagi 11 tahun..Dia masih menjawab yang 15 tahun lagi saya dan dia bercinta..11 + 15 = 26 tahun...Saya rasa tak nak bercinta walaupun memang saya boleh dah bercinta masa tu,tapi betul fobia bila nak bercinta dengan lelaki yang bukan muhrim dengan saya...Dan dia kata esok pula balas mesej saya..

Saya mesti ada bersebab kenapa tak nak bercinta..Its because saya memang bencikan kalau tengok jika ada insan menangis disebabkan putus cinta..Tapi jika memang insan tu dah kahwin,saya tak kisah mana..Terima kasih sebab baca cerita saya..Assalammualaikum and bye..

0 comment[s] | Fly!