ENTRY ABOUT LINKS STUFFS +FOLLOW NEWER OLDER BACK

Ambik MC lah..
Assalamualaikum and hye for all peeps..Uhuk3..Hari ni tak berapa sihat mana..Because of it,disebabkan saya duduk di Terengganu,so saya bersekolah ada hari Ahad..Tapi saya terpaksa ambil MC..Ni pun gara-gara mak saya paksa pergi klinik kat bandar...Asalnya tak nak pergi,tapi mengalah jugaklah..Sampai kat klinik tu ambik nama dulu kan kan kan??Tunggu sekejap pembantu doktor tu pun panggil..Masuk dalam bilik tu sambil ditemani mak saya,tengok-tengok doktor cina punya maa..Ingatkan doktor melayu..Doktor tu kata sakit mata ni..Sebab kena jangkitan kuman..Hehe,seperti saya study kat sekolah,jangkitan kuman kat mata ni nama dia "Kontuktivitis" rasanya..Lepastu doktor tu ambil suhu badan saya kemudian dia kata yang saya ada demam-demam sikit..Ni pun sebab batuk-batuk sakit lah ni..So,doktor tu kata suruh jangan pergi sekolah sebab takut  kena jangkitan kat kawan-kawan..So,habis tu keluar lah dari bilik tu and ambil ubat..Sebenarnya saya tahu saya kena jangkitan dari member rapat saya ni..Dia pun kena jangkitan kuman di mata..Tapi,saya tipu mama saya yang tak ada orang pun sakit mata kat sekolah..JAHAT kan saya??Memang pun(KATA ORANG)...Kecik hati saya..Tapi tak mari sekolah pagi pun tak menghalang untuk saya pergi ke KAFA sebab esok ada exam KAFA..Bukan apa,sebab tahun ni kena ambil UPKK...Pengsan saya kalau tak dapat 8A..Itupun sebab saya nak pergi jugak ke kelas KAFA..Okaylah sampai disini sahaja karangan yang say buat.Assalamualaikum,good nite and have a sweet dream.. ^_^

0 comment[s] | Fly!