ENTRY ABOUT LINKS STUFFS +FOLLOW NEWER OLDER BACK

Bila nak start sombong??
Hello peeps..Selamat Malam..Bye-bye..Hehe joking only maa..Oke lah..Malam ni nak borak pasal sombong..Korang pun tahu apa tu sombong...Yang tak tahu tu sombong,search kat encik google..
Bila nak start sombong??Actually lah,ada sorang budak ni,saya memang tak suka sangat..Saya rasa dia ni sombong dan amat memilih kawan..Bukan nak mengumpat tetapi saya tak tahu apa yang dia tak suka dekat saya..Terasa saya banyak tolong dia..Tak salah saya lah,pagi tadi kan saya exam,sebelum exam,saya nampak contengan atas meja saya..So,saya teringat lah kelmarin dia ada conteng meja sebelah saya.Dan contengan tu memang dia buat..Saya tak nak sebut nama dia sebab takut dosa..Saya bukan lah type yang suka memilih kawan..Sesiapa pun saya nak kawan tapi tengok lah,siapa lah nak kawan dengan saya..Seorang sahaja teman yang selalu ada di sisi saya..Ada lah..Tetapi dia jenis sombong dan tahu lah selepas format lappy,lappy dia ade skin angry birds sampai saya dengar yang dia tak nak beri..Sapa lah nak kisah??Ada aku kisah ke??Sombong selalu..Benci err..K lah tak nak tambah dosa dah...Cukup lah dosa ni pun dah dapat*..Bye-bye..

0 comment[s] | Fly!