ENTRY ABOUT LINKS STUFFS +FOLLOW NEWER OLDER BACK

Time 4 Sick
Assalamualaikum u olls..Sihat??Alhamdulillah but aku yang tak sihatnyer..Kalau korang nak tahu,yang tak nak tahu tu pi jauh-jauh..Hoho..

Pagi tadi memang aku pening teramat-amat masa nak bangun dari katil..Perut ni jangan cakap ler..Macam nak keluarkan sesuatu..Habis-habis tu,aku memang dah tak tahan termunt** di lantai..Mujur tak kena kat cadar nanti habis kene cuci..

Aku pun panggil mak aku..Mak aku suruh pergi mandi..Aku masuk tandas,berkumur dulu..Kalau nak mandi jangan cakap setengah jam aku ambik 1 jam setengah nak mandi..Ade jugak sekali aku termuntah kat tandas..

Habis mandi tu aku siap-siap pakai baju tapi perut ni pulak bergelora..Aku suruh mak aku ambik ubat minyak panas..After that,aku pun tidur...

Hurm..Aku rasa aku tahu kenapa aku boleh munt** gitu..Maybe masuk angin ke,tak makan kelmarin..Anyway,aku rasa lebih sihat dari pagi tadi..Assalamualaikum..

0 comment[s] | Fly!