ENTRY ABOUT LINKS STUFFS +FOLLOW NEWER OLDER BACK

Maksud disebalik music video clip "Painkiller"
Assalamualaikum peeps..Pernah dengar lagu "Painkiller" by T-ara,The SeeYa,5 Dolls and SPEED..Test dengar..Di bawah ini..



Hara mengkaji selidik (kononnya lah) music video clip ni...Hara baru tahu yang ianya mempunyai maksud tersirat from this video..

Ianya menceritakan seorang gadis yang tidak mempunyai arah tujuan..Dia berasa Tuhan tidak adil dengannya kerana memberi penyakit..Dia mencari jalan yang mudah seperti bunuh diri dengan memakan pil racun..Dia berasa sangat kecewa kerana orang yang dia sayangi bukan pengubat jiwanya..Pada keesokan hari nya,dia bersarapan,tiba-tiba dia terbatuk darah yang banyak..Dia menjadi tidak waras dengan memecahkan dan membuang makanan yang ada di meja makan..Seterusnya,dia cuba memutarkan masa kepada masa yang telah digunakan...Serta,dia memakan pil racun tersebut.Akhirnya  masa telah kembali kepada yang masa yang telah digunakan..Malangnya,dia tidak mempunyai masa dan mati di rumahnya..
Tak tahun lah betul atau salah tentang maksud nya ni..Sebab beberapa kali Hara menonton videonya..Jadi ni lah pendapat Hara tentang maksudnya..Okeyh lah,Hara nak surfing internet untuk banyak-banyak kali..Hehe..Assalamualaikum..\

p/s: Hara tak sihat mana disebabkan cuaca panas..


0 comment[s] | Fly!